نینجا والتخرید ساعت دیواریساعت دیواری مدرنخرید ساعت مچیهاست ویندوز یــاهو امکان عضویت برای ایرانیان را فعال کرد

پورتال تفریحی

کلیک طلا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393
بازدید : 240
نویسنده : اميرحسين

یــاهو امکان عضویت برای ایرانیان را فعال کرد

از این پس کاربران ایرانی قادر خواهند بود در سرویس ایمیل Yahoo ثبت نام کنند


با سلام و درود حضور یکایک شما دوستان ارجمندم ، لازمه به اطلاعتون برسونم که خوشبختانه از این پس کاربران ایرانی نیز قادر خواهند بود در سرویس ایمیل یاهو براحتی ثبت نام کنند.

همانطور که مطلع هستید پیش‌تر بخاطر نیاز به فعال‌سازی حساب کاربری از طریق ارائه‌ی شماره موبایل و به دلیل عدم حضور ایران و همچنین پیش‌شماره 98+ در لیست یاهو، امکان ثبت‌نام برای کاربران ایرانی فراهم نبود. اما به تازگی خبرها حاکی از این واقعیت است که سرانجام ایران نیز به لیست کشورهای صفحه‌ی ثبت‌نام ایمیل یاهو اضافه شده است.

گفتنی است در بررسی صورت گرفته این مساله مورد تایید است و از این پس کاربران ایرانی قادر خواهند بود با ارائه‌ی شماره موبایل خود و انتخاب کد 98+ از لیست کشویی موجود، حساب کاربری خود را در این سرویس پست الکترونیک تایید کنند.

 


مدت‌ها از زمانی که فعال‌سازی حساب کاربری از طریق شماره موبایل بعنوان یکی از راهکارهای امنیتی به سرویس‌هایی نظیر یاهو و جیمیل افزوده شده می‌گذرد اما برخلاف گوگل، یاهو از ارائه‌ی عنوان و امکان فعال‌سازی برای برخی کشورها از جمله ایران خودداری کرده بود که به همین دلیل کاربران ایرانی برای ثبت‌نام در این سرویس با مشکلات فراوانی دست به گریبان بودند.

دلیل عدم حضور ایران در لیست یاهو در این مقطع زمانی هنوز بصورت دقیق مشخص نیست و نمی‌دانیم این موضوع در ارتباط با مساله‌ی تحریم‌ها بوده یا تنها مبنای پشتیبانی از ساز و کارهای فنی در این میان مطرح بوده است؛ شاید هم به کلی این شرکت ضرورتی برای اضافه کردن ایران به لیست خود حس نمی‌کرده است. در هر صورت به نظر می‌رسد مسئولان یاهو سرانجام به فکر افتاده و لیست کشورهای مورد پشتیبانی خود از جمله کشور عزیزمان ایران را بروزرسانی کرده‌اند.

لذا به اطلاع شما دوستان عزیزی که مایل هستید در یاهو صاحب ایمیل شوید و بدلیل برخی محدودیت ها تابحال موفق نشدید، می رسانیم که ایجاد ایمیل در یاهو برای همگان آزاد و رایگان است و هم اکنون می توانید براحتی ایمیل دلخواهتان را در سایت Yahoo بسازید.

همانطور که در تصویر بالا مشخص است ایجاد اکانت یاهو بسیار ساده و مختصرتر از سابق می باشد و در کوتاهترین زمان امکان ایجاد آن برای هر شخصی میسر است. اما بهر حال چنانچه برخی از دوستان در این رابطه به مشکل برخوردند می توانند با مراجعه به لینک آموزشی زیر در جریان جزئیات قرار گرفته و بدون هیچگونه نگرانی ایمیل یاهوی خود را ایجاد کنند.

منبع پرشین استار

 




:: موضوعات مرتبط: جالب , باحال , علمی , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: یــاهو امکان عضویت برای ایرانیان را فعال کرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Fun و آدرس amir96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Time spent here:
كد جاوا در قالبسرا

RSS

Powered By
loxblog.Com
نینجا والت